fullbokad dag

Hejsan, har inte haft tid att blogga. Dagen har gått i ett hela tiden. Vaknade väldigt tidigt för var tvungen att gå ut med mina tre hundar på en långprommenad i snöstormen. sedan städa rummet, äta och plugga inför mina 3 prov till veckan. Har även en uppsats tills fredag som jag knappast börjat med, sen får vi ju inte glömma 19- talsarbetet. Vid tre åkte jag till jobbet, väldigt lungt var det och såklart trevligt. För er som inte vet så jobbar jag på McDonald's. Nu åkte jag till min kära pojkvänn och spenderar natten hos honom sen vidare på morgonen klockan 10 till 5 till jobbet. Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej fin blogg, allt bra idag? :)

2012-02-19 @ 15:33:42
URL: http://justlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback