Nästa- Trysil!!

Kladdkakan väntar inne i ugnen, en ytterst gullig pojkvänn sitter o kollar på min tv. Som också spenderar natten här hos mig. Väskorna står packade, allt är inhandlat. Lov från skolan, kan det bli bättre? I morgon åker jag på skidsemester till trysil, är där ifrån imorgon till torsdags kväll. Så tror jag inte kommer ha någon möjlighet att blogga under dessa dagar, men ska försöka. Vill önska er ett riktigt skönt lov, och ha det bra!
Var o handla med hannah på stan idag-
Ett par Converse


- Ett par vantar inför skidsemestern- Ytterst mysiga

- Ett par tofflor

- Och sist men inte minst GODIS!! Tror jag köpte ett kilo? haha Och hannah köpte naturgodiset på bilden. Klart vi laddar Trysil läger med godis ;)

HA ETT BRA SPORTLOV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback