Medan vinden tar tag om hans hår och bjuder upp till dans, Men han drar ner luvan och dödar denna kortlivade romans.

Fick stanna hemma idag från skolan, liksom min bror också fick göra. Tror vi har smitttat varandra i omgångar de senaste veckorna. Haha, att min mamma fortfarande lyckats hålla sig frisk är ett under enligt mig. Fast dock så har jag världens sämsta immunföresvar, så förvånar mig inte ett dugg att jag är sjuk.. Hatar att vara hemma från skolan, och missa massa lektioner som man sedan måste ta igen hemma istället. Och ärligt talat så är det en aning roligt att vara i skolan, träffa alla kompisar o så. Nu snart börjar det dra ihop sig, om drygt 12 dagar åker jag och min vän Hannah till Trysil och spenderar en veckas skidåkning där. Åhhh, längtar så himla mycket! Och nu på Torsdag ska jag till Säfsen med skolan då jag och Rebecka ska testa på snowboard, jag kommer dö. Ska sätta på en film och bara vila lite nu. Vi hörs senare

Ps, om ni inte ser förendringen på bloggen tryck på f5!

Detta var åkningen 2011







Och detta lite av 2010







Kommentarer
Postat av: E L I N - aphotostory

SV: tack så mycket!

2012-02-13 @ 15:35:02
URL: http://aphotostory.blogg.se/
Postat av: lovan

sv: tack detsamma, följer dig på bloglovin nu, säg till när du följer mig :)

2012-02-13 @ 17:58:41
URL: http://lovangustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback