hemkommen från säfsen

Jaa, dagen började ganska dåligt men slutade som perfect! Hade en konstig idé att jag skulle testa på snowboard för fösta gången. Borde tänkt igenom det noga, jag som har varit van med slalom sedan barnsfötter. Jag och Rebecka tog oss upp i backen i alla fall, desvärre var det bara att åka ned för den. Åkte på en okänd kille, åkte in i huset, stigen och ramlade var 10;onde sekund. Måste säga att lära sig snowboard vid denna ålder är väldigt svårt. Åkte en bit och sedan ramlade jag bakåt på något hårt, och denna hårda smäll fick min lilla svanskota ta. Det gjorde fruktansvärt ont! Enda sen dess  har jag as ont att gå, sitta, stå, ligga, ta upp ett ben, böja mej. Vad jag än gör, så gör det ont. Så min älskling kom och tog hand om mig, haha. Vet inte hur många tårar jag fällt för att det gör så himla ont. Ni får skratta, det gör till och med jag. Hur klumpig jag är, och hur fasiken av alla ställen skadar jag mig på svanskotan. Oscar är verkligen guld värd, så underbart gullig! Förutom att jag skadade mig har jag haft det jättetrevligt!



"mmm"


Roligt hade vi tjejer på bussen dit i allafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback