old times

Efterlängtade Fredag är äntligen här! Var nere på team sportia med min kära bror, och så gullig som han är fick jag halva jackan av honom (fick betala halva priset själv). Eftersom min andra skidjacka jag köpte var jätte dålig. Måste ju ha en rejäl skidjacka till Trysil när jag åkter dit på sportlovet. Bilder på jackan kommer sen. Snart ska jag göra i ordning varma mackor med kötfersås på till familjen. Det låter inte så gott men det är det! Nu ska jag ta en tablett mot min värk i svanskotan, sen om nån timme kommer min pojkvänn hit så blir det lite fredagsmys med popcorn o film.



tror detta var i 4:an, 5:an? Var på denna tidpunkt på en friidrotstävling.

Och tror detta var i början av 6:an eller slutet av 5;an

Och detta var i 7;an

Våran kära segelbåt som är döpt efter mig <3 Längtar tills i sommar då jag drar iväg en vecka på denna båt, ska även då åka upp till Göteborg med båten. Då jag kommer också slussa som är verkligen jätte roligt, kom så väl ihåg första gången. Vad paff jag blev att vattnet sjönt. haha

haha träffade Erik Grönwall, var så himla darrig när jag fottade att det blev suddigt haha.

Var o kollade på Erik Saade, måste säga att jag fångade en himla snygg bild!

Konstiga stunder med min kära pojkvänn

hahahaha, asså ja när vi umgås blir vi både barnsliga och konstiga. Om ni inte fattar var detta på skoj.

Jag och min brors tjej
Alltid lika roligt att kolla igenom gamla bilder.

Kommentarer
Postat av: mee

söta bilder !! hihi jag garva åt sjunde bilden hahha ^_^

2012-02-18 @ 15:00:40
URL: http://nittifemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback