Gymnasieval, nog det svåraste som finns.

Var ett tag sen jag bloggade. Har tillbringat min tid de två senaste veckorna - läxor, pojkvännen, kompisar, och åt jobbet. Var även och testade på en prova på dagKlara gymnasiumet, vilket var verkligen jätte roligt. Ligger mellan valet o kvalet att välja antingen Samhäll- Människa & Beteéndevetenskap eller Natur-samhäll Brogårn eller Klara gymnasium. Så till veckan ska jag också testa på en dag på Brogårn, så får jag se vilken skola jag tycker kommer passa mig bäst. Eftersom båda skolorna har två olika arbets sätt, så blir det ännu svårare. Klaras arbetssätt passar mig bäst, men Brogårn är närmast och man slipper pendla. Kanske man tröttnar att gå i skolan just pga pendligen..? Valet ska ju göras senast den 6;e Februari, så det är ju intelångt kvar. Dagens chema lyder att jobba från 3-7 sedan ta o träffa Oscar en stund. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du ? :)

2012-01-23 @ 09:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback