Jan 4, 2012

Hejsan, gårdagen blev riktigt lyckad. Är nästan så att man får gå tillbaka i tiden när man var mindre och gjorde alla dessa banor på boda borg. Trodde att det skulle inte bli lika roligt, eftersom jag har ju blivit lite äldre. Men hade fel, det var minst lika roligt som när man var barn. Klarade faktiskt 3 svarta banor (stolt). Haha, och en del av dem fick vi faktisk använda våran styrka och smidighet, och vi klarade det! haha.

Idag blev bara en slappdag, träffa Oscar också. Imorgon ska jag jobba vid 12, och destutom får jag gå upp till McDonald's som tar ungefär 1,5h att gå. Lite skönt o röra på sig också ;) Men nu ska jag ta en skönt varmt bad, godnatt på er!

Första bilden som togs på mig och min bubbe, för mer än ett år sedan.
~Kärlek är det finaste som finns, men också det jobbigaste som finns~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback