2012

Har inte kunnat vara tillgänglig för att kunna blogga dessa få dagar som gått. Jag spenderade min nyårsafton hos min vän Hannah, där vi år mat och gottigheter samt dansade och även där vi smällde raketer vid 12 slaget. Vid 3 på natten bestämde jag Hannah och Joanna för att ta ett dopp i polen. Himlans gött alltså, sen gick vi upp och bastade och efter det gick vi och la oss vid 5 tiden. Kan man ha en härligare nyår? Dagen därpå var jag hos min kära broder och hans Sandra och kollade på en tv serie, och på kvällen åkte jag tillbaka till Hannah där vi åkte pulka, gjorde lasagne och samt tittade på Abducation, rekommenderas att titta på! Vaknade runt 12 slaget, och vid tvåtiden fick jag ett samtal ifrån min chef där jag fick åka direckt till jobbet och jobba. Efter jobbet kom min älskling, mysigt! Nu sitter jag är med mamma för att äta chokladpudding och titta på tv. Imorgon bär det av till bodaborg med brudarna, roligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback