påväg hemmåt!!

Hej alle sammans! Nu är jag i sverige Efter en otrolig härlig vecka! Med massor av skoj och skidåkning såklart. Är just nu jätte trött och slut fast det är väl självklart Efter 5 skidåkningsdagar. Så är hemma i kristinehamn om drygt 2 timmar. Ska då hem och ge min mamma en bamsekram, sedan kommer min efterlängtade pojkvänn som jag saknat så! Och desutom spenderar han natten hos mig, så får jag somna i min egen gosiga stora säng och med sovmorgon. Som jag inte fått på hela veckan. Men bilder o vad som hänt denna vecka kommer inte idag, är är trött för det. Förmodligen i morgon :) ha en bra kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: Lina

hej, allt bra:)

2012-03-02 @ 14:30:58
URL: http://justlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback