Tårarna jag fäller får du förvinna, Fastän det var du som fick de att rinna.

Tänkte köra igång med bloggningen igen, eller ja jag ska väl försöka ;)
Min helg helg såg ut ungefär såhär:
I fredags spenderade jag min tid med min pojkvänn, vi åkte till bowlingen och jag med huvudet högt trodde att jag skulle vinna matchen lätt. Eftersom förra gånger vann jag med 100 poäng. Men icke sa nicke, denna gång vann han med drygt 150 poäng. Skämmigt? Ja. Haha, tror han fuska på något sätt ;) Senare åkte vi till coop och köpte oss en stor godispåse och åkte hem till mig och smaskade i oss godiset och tittade på film, och så spenderade han natten hos mig mysigt! På lördag morgon åkte jag ner till stan och fikade med Hannah och Linnea, Och sen vidare till jobbet. På kvällen åkte jag till joanna där, Mandy, Hannah, Linnea och Maren var. Spenderade natten där. Tror vi somnade vid halv 5? Och på morgonen skulle jag upp och jobba, var riktigt trött kan jag säga.
Idag är jag i alla fall hemma från skolan med världens huvudvärk.


Så ser jag ut nu, osminkad o nyvaken. yeey !

Kommentarer
Postat av: Anonym

min snygging ;) <3

2012-03-19 @ 10:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback