Not to think

Idag har varit en sån där dag då jag verkligen har tagit det lugnt! Sån där dag då man nästan får lite ångest när man tänker på att det är endast två veckor kvar tills jag börjar mitt sista år. Mitt sista år av stress och ångest. För egentligen vad händer när man inte blir tillräckligt nöjd över resultat. Jo ångest. Men har försökt att lova mig själv detta år att inte stressa mig igenom året, utan att ta vara på tiden. Vilket en fin vän fick mig att inse idag. Hennes peptalk och goda idéer får mig att se på nya sätt. 
Ska imorgon få lite kvalitetstid med min pappa och hans fru, ska försöka utnyttja mina sista lediga dagar till fullo. 


Blixten slog ner vårt träd på trädgården idag, ca 3 m från huset. Elen gick också, läskigt haha. 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh va go du är, vi ska peppa varandra positivt detta år <3

2014-08-06 @ 00:15:21
Postat av: Angelica

Åh va go du är, vi ska peppa varandra positivt detta år <3

Svar: Ja de ska vi! <3
Josefine

2014-08-06 @ 00:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback