💞

Ligger just nu i sĂ€ngen med min kille som just har tvĂ€rslocknat. Detta Ă€r nog Ă€ndĂ„ det mysigaste, att fĂ„ ligga i den persons famn som man Ă€lskar mest av allt i vĂ€rlden. MĂ„nga gĂ„nger har just den hĂ€r tanken slagit mig, om jag aldrig skulle ha blivit ringd till och uppmanad att gĂ„ ut utanför mitt hem dĂ€r just du stod och vĂ€ntade pĂ„ mig, skulle jag nĂ„gonsin dĂ„ varit sĂ„hĂ€r förĂ€lskad? 
Den dĂ€r kvĂ€llen dĂ„ jag fick se min första glimt av dig, av den roliga entusiastiska charmiga killen sĂ„ trodde jag aldrig att jag skulle fĂ„ följa dig i yttligare fyra Ă„r. Men det har jag fĂ„tt, lyckliga jag. Jag 14 ynka vĂ„rar fick vara med om en förĂ€lskelse sĂ„ det heter duga, men att förĂ€lskelsen har varit sĂ„ ihĂ„llande trodde jag inte var möjligt. Under dessa Ă„r har denna kille varit min bĂ€sta vĂ€n och framförallt min kĂ€rlek. Med honom har jag bĂ„de vĂ€xt ihop med och utvecklats med. Att jag genom dessa fyra Ă„r har fĂ„tt sett vĂ€rlden tillsammans med just honom alltid vid min sida. Honom som jag absolut kĂ€nner mig och som kĂ€nner mig bĂ€st, ifrĂ„n alla skavanker till det bĂ€sta med personen. Han Ă€r alltsĂ„ den som jag fick uppleva min första kĂ€rlek med överhuvudtaget, uppleva min första motgĂ„ng med, mitt riktiga första lyckorus med ja allt kan man sĂ€ga. Och jag ljuger för mig sjĂ€lv om jag sĂ€ger att upplevt den riktiga lyckliga stunden utan honom för det har jag inte, han har toppat den till hundra som jag nog aldrig kommer kunna mĂ€ta upp till. Att kunna fĂ„ in en riktig fulltrĂ€ff pĂ„ första kĂ€rleken Ă€r min jackpot, för jag Ă€r inte ute efter nĂ„got spel eftersom jag redan fĂ„ngat hem min storvinst. 💞 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback