It's the little things that makes life big

Hejsan! Att vara på sommarlov känns nästan som en ren lyx. Att ha tid för saker som jag aldrig skulle ha annars, började nämligen ta tag i "ledigheten" och börja dekorera och möblera om mitt rum. Det sägs ju att man mår bättre i ett rum som man trivs i. I den benämningen har jag både användt till mitt samvete relaterat till pengar då jag har de sista veckorna befunnit mig på ikea minst 4 gånger och att jag även klickade hem lite dekorationer från internet. Blev superglad att jag hittade ett superbra fynd igår, hittade på sidan balorina.se. Fann väggdekorationen som är en text "always kiss me goodnight", som jag ska ha placerat över sängen. Ska nu lägga ifrån mig datorn och stiga in i verkligheten då jag behöver lite sömn, eftersom jag är en nybliven bilägare och är tvungen att besikta den imorgon. Håll tummarna för mig! 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback