Jullov

Hejsan! Just nu är det nästan sluttappen av jullovet. På detta jullov har jag mestadels jobbat, spenderat tid med familj, vänner och pojkvän. Firade min julafton med familjen och min nyfödda brorsdotter som även är min guddotter, julafton blev hur mysig som helst. På nyår spenderade jag dagen med min pojkvän och hans familj, senare mot kvällen checkade jag och Oscar in på ett hotell i Karlstad, helt perfekt! Detta jullov har varit så behövligt, alla mysiga kvällar där man suttit uppe med vänner, familj eller pojkvännen som man inte hinner normalt när skolan kör igång. Känslan som man får när man inser att skolan redan är på torsdag, skolångest. Vill ha mer av alla mysiga kvällar, mer av att hinna få vara i någons tillvaro där jag normalt bara existerar eftersom jag inte har den tiden på vardagar. Men att veta att det är endast en termin av detta kvar, en termin av stress, skolångest och fullspäckat schema känns bra! Jag älskar mitt liv, det gör jag. Men det är just det som är saken, jag vill ha mer av det, mer tid och energi av dagen. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback